Ona Kimse Karşı Koyamaz!
Yenilenen 20,7 kW güç üretebilen, 400 cc hacimli , dört zamanlı, tek silindir, sıvı soğutmalı, OHC motor bloğu, CV-Tech debriyaj kullanımı ile zorlu yol şartlarının üstesinden geliyor. Kullanılan Bosch EFI yakıt sistemi, motor gücünden taviz vermeden yakıt sarfiyatından tasarruf ettiriyor. Geliştirilmiş yeni motor bloğu sayesinde motorda üretilen aktarma gücü tekerleğe maksimum düzeyde iletilerek seri ve ani hızlanma imkanı sağlanmış oluyor.
MOTOR
Motor Tipi |
Tek silindir, Dört Zamanlı, OHC |
Motor Hacmi |
400 cc |
Silindir Çapı x Strok |
91.00 × 61.50 |
Sıkıştırma Oranı |
10.3:1 |
Maksimum Güç |
20.7 kW at 7250 min-1 |
Maksimum Tork |
31.1 N·m at 5500 min-1 |
Ateşleme Tipi |
ECU |
Şanzıman |
Otomatik CVT, (H/N/R/P) |
BOYUTLAR
Boyutlar (UxGxY) |
2380 x 1100 x 1350 |
Yakıt Tankı Kapasitesi |
15±1.0 |
Ağırlık |
457kg |
Maksimum Taşıma Kapasitesi |
582kg |
Frenler Ön/Arka |
Disk / Disk |
Tekerlek Ölçüsü Ön |
25×8.00-12 (op. 25x8.00-12) |
Tekerlek Ölçüsü Arka |
25×10.00-12 (op. 25x10.00-12) |
Soğutma Tipi |
Su Soğutma |